Malda Šviesiajam Mokytojui


O mano šviesusis Mokytojau, 
O mano Dvasios Vadove, 
Pripildyk šią dieną, 
Kaip ir kiekvieną mano gyvenimo dieną, 
Savo šventuoju kvėpavimu. 
Padėk man nepasiklysti išbandymuose 
Ir nepasiduoti tamsos vilionėms. 
Padėk man būti ten, 
Kur mano sielai reikia būti. 
Padėk man atskirti tikra nuo netikra 
Savyje ir situacijose. 
Padėk man nepasiduoti 
Jokiai puikybės rūšiai, 
Nuoskaudoms ir pykčiui. 
Padėk man nieko neteisti ir nevertinti. 
Padėk man neišduoti 
Nei manimi patikėjusiųjų, 
Nei Tavęs mokytojau. 
Padėk man atskirti 
Tavo siunčiamus ženklus 
Ir teisingai atsirinkti. 
Padėk man atverti savąją Šviesą, 
Kad per ją susijungčiau 
Su Tavo Šviesa. 
Tebūnie taip. 
Tebūnie taip. 
Tebūnie taip

Iš  A. Ilgevičienės ir P. Ilgevičiaus knygos "Malda"

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Išgyjimo malda Jėzui ( sakoma prieš miegą)

Sielos evoliucijos Kelias ir seksualinis gyvenimas

Nemaloni žinia nušvitimo geidžiantiesiems.