Kosminiai sėkmės dėsniai - Lengviausių pastangų dėsnis



Siekdamas pasinaudoti "mažiausių pastangų dėsniu", aš atliksiu tokius veiksmus:

1. Aš praktikuosiu sutikimą. Šiandiena aš pasiryšiu sutikti su visais žmonėmis, situacijomis, aplinkybėmis, įvykiais, priimti juos į savo gyvenimą. Aš žinau, kad ši akimirka tokia, kokia turi būti, nes ir visata yra tokia, kokia yra. Ir aš nemaištausiu nei prieš visatą, nei prieš akimirką. Mano sutikimas besąlyginis ir galutinis. Turi būti kaip yra, o ne taip, kaip aš norėčiau.

2. Sutikęs su žmonėmis, situacijomis, aplinkybėmis ir įvykiais, aš prisiimu atsakomybę už viską, ką vadinu "problema". Aš nieko nekaltinsiu, netgi savčs. Aš žinau, jog kiekviena problema - tai paslėpta galimybė, o gebėjimas pajusti galimybės padės man iš šios akimirkos subrandinti sėkmę.

3. Šiandien aš nusiteiksiu nesiginti. Aš atsisakau ginti savo požiūrį ir įtikinėti kitus savo teisumu. Būsiu atviras visoms nuomonėms ir nesusisaistsiu savęs vieno požiūrio teisumu.

(Paskaita skaityta iš Deepak Chopra knygos "Septyni sėkmės dėsniai- patarimai kaip įgyvendinti savo troškimus", Leidykla "Mijalba" 2002 Kaunas.

Atsisiųsti: audio įrašą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Išgyjimo malda Jėzui ( sakoma prieš miegą)

Kuomet vyras neprisiima atsakomybės už savo moterį

Sielos evoliucijos Kelias ir seksualinis gyvenimas