Hipertonijos priežastis gydančios maldos- afirmacijos.

Pripilame stiklinę vandens, uždedame delnus, pasakome maldą:

Viešpatie, Pasaulių Kūrėjau Atleisk man, už visus šio ir ankstesnių gyvenimų nuodėmes, padėk suprasti savo klaidas ir suteik valios pasitaisyti. Tegul Tavo dvasinė energija apvalo ir atnaujina mano sielą, širdį, protą, energiją ir kūną. Tegul atstato jų tarpusavio harmoniją priartindama mane prie Dieviško plano, idant džiaugsmingai išpildyčiau savo paskirtį šiame gyvenime. 
Tebūnie Tavo Valia, per Amžius Amen. /3 k./

(Skaitant šį tekstą reikia stengtis kiekvieną sakinį pajausti, įsivaizduoti, net jei pradžioje gali ir nesigauti)

Mano sieloje Dievo taika ir ramybė. 
Visas problemas ir emocinius išgyvenimus, atiduodu Dievo valiai. 
Aš prisiimu visą atsakomybę už savo gyvenimą, už viską kas jame vyksta, ir su Dievo pagalba tvarkausi taip kaip mano sielai reikia. 
Aš priimu pasaulį tokį koks jis yra – nes tai Dievo kūrinija. 
Aš priimu kitus žmones tokius kokie jie yra – nes jie yra Dievo kūriniai. 
Aš priimu save tokį koks esu – nes esu Dievo vaikas. 
Aš sau patinku, aš esu vertas meilės. 
Džiaugsmas ir harmonija teka mano gyvenime. 
Džiaugsmas ir harmonija teka mano kūnu. 
Džiaugsmas ir harmonija pripildo mano kraujotakos sistemą. 
Su kiekvienu širdies dūžiu, džiaugsmo, meilės ir harmonijos energija, krauju pasklinda po visą mano kūną. 
Visos gamtos stichijos, žemė, vanduo, ugnis, oras – maitina mano sielą ir kūną galinga šviesia Dievo energija. 
Gydanti energija gydo visus organus ir sistemas, sustiprina mano kraujagysles ir sunormalizuoja kraujospūdį. 
Mano kraujagyslės yra sveikos, mano kraujospūdis kaip jauno sveiko žmogaus. 
Aš lengvai įvykdau visus tikslus, lengvai randu išeitį iš bet kokios situacijos, visur ir visada randu priežasčių džiaugtis ir mėgautis gyvenimu. 
Tebūnie Taip.
/3k./

Išgerti vandenį klausantis žemiau pateikto įrašo.
Maldą atlieka Modestas

Dieve Tėve, Tėve Dangiškasis. 
Aš myliu Tave, tikiu ir pasitikiu Tavimi. Dėkoju už Tavo Meilę, Globą ir Pagalbą. 
Dėkoju už nuostabų Gamtos Grožį ir gausias jos gėrybes, skirtas tobulai mūsų mitybai, kūno sveikatos ir proto šviesos palaikymui. 
Dėkoju už malonius žmones, skleidžiančius Tavo Dievišką Šviesa ir Išmintį. 
Dėkoju už viską, už viską Tau dėkoju, viso Gėrio ir Tobulybės kūrėjau. 
Nuoširdžiai prašau man atleisti kaltes ir nuodėmes, kurias dėl savo neišmanymo dar vis padarau. 
Prašau padėti man pasitaisyti - išdeginti visa, kas yra netyra manyje, ir pripildyti Dieviška Šviesa ir Išmintimi, kad aš galėčiau visur ir visada spinduliuoti tik Taiką, Ramybę, Džiaugsmą, kad tapčiau tinkamu Tavo pagalbininku ir Bendra - Kūrėju dabar ir Amžinybėje. 
Dėkoju Dieviškajai Šviesai ir Galybių Galybei už man teikiamą visokeriopą pagalbą. 
Žemai lenkiuosi (nusilenkiant). 
Už viską DĖKOJU. 
Šlovė Tau, Viešpatie, per Amžius! 
Šlovė, šlovė, amžina Tau šlovė!

(šią praktiką atlikti 90 dienų)

Atsisiųsti tekstą: http://bit.ly/1kHnXEN

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Išgyjimo malda Jėzui ( sakoma prieš miegą)

Sielos evoliucijos Kelias ir seksualinis gyvenimas

Nemaloni žinia nušvitimo geidžiantiesiems.