AUM Meditacijos technika.


1. Atsisėdate į patogią pozą (žr. pav.)
2. Nuraminate kvėpavimą (jogos kvėpavimas)
3. Suformuojate altruistinį ketinimą (paklausykite paskaitą)
4. Ikvėpimas (mintyse sakote aforizmą, žr. žemiau)
5. Iškvepiant balsu vibruojate AAAOOOUUUMMM (tiek kartų kiek esate nusprendę, arba pagal laiką.)
6. Užmerkę akis koncentruojatės į širdies centrą, atmerkę akis į žvakės liepsną (žr, pav.)
Aforizmai, kuriuos rekomenduoja Svamis Šivananda.
Aš esu Šviesų Šviesa - AAAOOOUUUMMM
Aš esu Saulių Saulė - AAAOOOUUUMMM
Aš esu Berybis - AAAOOOUUUMMM
Aš esu Tyra Sąmonė - AAAOOOUUUMMM
Aš esu Džiaugsmas - AAAOOOUUUMMM
Aš esu Tiesa - AAAOOOUUUMMM

arba

Aš linkiu Visiems laimės - AAAOOOUUUMMM
Aš esu Ramybė - AAAOOOUUUMMM
Aš esu Meilė - AAAOOOUUUMMM
Aš esu Sveikas - AAAOOOUUUMMM
ir pan.

Atsisiųsti paskaitos įrašą: http://bit.ly/RE5y2V

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Išgyjimo malda Jėzui ( sakoma prieš miegą)

Sielos evoliucijos Kelias ir seksualinis gyvenimas

Nemaloni žinia nušvitimo geidžiantiesiems.